Najczęstsze pytania

Rejestracja karty

Kartę (plastikową lub wirtualną) można zarejestrować samodzielnie poprzez stronę internetową lub aplikację mobilną wybierając opcję ,,Zarejestruj się’’. W pierwszym kroku Klient jest proszony o podanie swojego adresu e-mail i/lub numeru telefonu oraz numeru karty AMIC Club. Na wskazany adres e-mail/numer telefonu przesyłamy wiadomość zawierającą link aktywacyjny umożliwiający ustawienie hasła i dokończenie rejestracji. Po wypełnieniu pól i naciśnięciu przycisku ,,Zarejestruj’’, proces będzie zakończony.

Kartę można zarejestrować także poprzez Infolinię (tel. 22 428 4300) lub na stacji Amic Energy – przy czym dokończenie rejestracji nastąpi po wejściu w link aktywacyjny.
W przypadku poczty elektronicznej: należy sprawdzić foldery dodatkowe swojej poczty e-mail (SPAM, Powiadomienia itp.). Jeśli tam również nie ma takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (mailowo: bok@amicenergy.pl lub telefonicznie: 22 428 4300). Jeśli wiadomość z linkiem nie została otrzymana SMS-em, również prosimy o kontakt używając wskazanych danych Biura Obsługi Klienta.
Jeśli Klient utraci swoją kartę, może pobrać na stacji nową, zalogować się na swoje konto AMIC Club, dodać ją używając zakładki KARTY – prosimy o kontakt Klienta z Biurem Obsługi Klienta (bok@amicenergy.pl), aby nową kartę ustawić jako kartę główną.
Aby mieć dostęp do wszystkich korzyści dostępnych dla uczestnika programu AMIC Club nalezy przekazać do zeskanowania kartę w formie:
- karty plastikowej, możliwej do pobrania na każdej stacji Amic Energy
- kodu kreskowego karty, który wyświetli się po zalogowaniu do konta klienta poprzez telefon komórkowy
- kodu kredkowego dostępnego w aplikacji mobilnej

Możliwe jest także wygenerowanie karty wirtualnej poprzez wybranie opcji ,,Nie mam karty AMIC Club''.

Istnieje również możliwość odnalezienia konta Klienta poprzez podanie przypisanego do niego numeru telefonu na stacji Amic Energy. Przy takiej formie wyszukiwania Klienta wyłączona jest jednak opcja płatności punktami.
Jeśli Klient utworzył konto i zarejestrował swoją kartę główną AMIC Club, w zakładce KARTY istnieje możliwość dodania do 3 kart dodatkowych.
Karta dodatkowa daje możliwość gromadzenia punktów na wspólnym koncie, korzystanie z rabatów uruchomionych przez użytkownika konta oraz korzystania ze zniżek na produkty sklepowe objęte promocją z kartą lojalnościową.
Opcja płatności punktami jest dostępna za transakcję, podczas której użyta została karta główna.

Punkty i rabaty

Punkty za przejście przez proces rejestracji przyznawane są za następujące kroki:
- wypełnienie wszystkich dobrowolnych pól (+ 50 pkt.)
- wyrażenie zgody na kontakt marketingowy drogą elektroniczną (+ 50 pkt.)
- wyrażenie zgody na kontakt marketingowy za pośrednictwem SMS (+ 50 pkt.)

W aplikacji można otrzymać również dodatkowo punkty za następujące zgody:
- zgoda na informacje push (+ 50 pkt.)
- zgoda na geolokalizację (+ 50 pkt.)
Jeśli Klient uzbierał min. 1000 pkt. wymienia je sobie samodzielnie na rabat na paliwo po zalogowaniu się na swoje konto na www.amicclub.pl poprzez kliknięcie przycisku AKTYWUJ przy odpowiednim progu rabatowym na Stronie Głównej. (w przypadku aplikacji jest to zakładka RABATY i Kupony)
Punkty za dokonanie takiego zakupu (oraz m.in. zakładów Totalizatora Sportowego, doładowań kart prezentowych - Spotify, Amazon, Netflix) nie doliczą się.
Szczegóły
Kategoria
Model
Kod
Dostawa
Produkt/usługa dostępna na stacjach AMIC Energy poprzez płatność punktami.

Opis